Malin

En blogg om mig

100218

Publicerad 2010-02-18 19:49:55 i allmänt,

Hejhopp!

Sitter och lyssnar på, och jag tror verkligen detta stämmer (just nu iallafall), världens goaste röst, nämligen den som tillhör Gavin DeGraw. Jag tror att jag har tjatat om honom rätt så mycket. Men allt jag säger stämmer verkligen. Sådetså!
Indian Summer är fin annars.

Funderar på att göra mig varma mackor snart/sen/kanske aldrig. Till skidskyttet som mamma sa skulle va idag. Dock vet jag inte tid, så jag lär missa det. Men jaja, vi hejar på svenskorna, om det är damer, norrmännen om det är herrar. (Nej, jag hejar inte på de svenska herrarna... De är för dåliga, okej. Björn Ferry tog guld, det var enbart för att Björndalen misslyckades i sprinten och fick ett dåligt starnummer i jaktstarten.) Detdär blev en sjuhimla lång parentes. Men det var norrmannen värd! SÅDETSÅ!

Och btw, jag ÄGER på Word i skolan. sådetså

Mountains to Move är också fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela