Malin

En blogg om mig

100209

Publicerad 2010-02-09 18:21:30 i allmänt,

Hej.

Idag har vi haft vinterfriluftsdag! Jag, Anna och Amanda började på hälsokompaniet för att köra body jam (tror att det var det iallafall) och sen hämtade vi upp Carrå för att äta pizza och sen bowla. Första serien kan jag bara påpeka att jag fick........................ 39 poäng! Jag fick inte ner en enda pinne (jag insåg att jag inte kunde stava till det... alltså, det riktiga namnet) på fem omgångar. Men sen kom Carrå på en vansinnigt bra lösning, med den fick jag faktiskt en spärr. Andra omgången gick betydligt bättre. Men kul var det iallafall!

Nu ska jag läsa igenom datakunskapen någon gång till, sen blir det tv och sådär.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela