Malin

En blogg om mig

100207

Publicerad 2010-02-08 16:35:21 i allmänt,

Hellu
Jag säger bara en sak, James Morrison. Underbar röst.

Idag har skolan flutit på grymt fort! Jag minns att jag kollade på klockan runt tolv, och kunde inte förstå vart alla timmar och minuter hade tagit vägen! Dagen har gått riktigt fort. Hade matteprov på morgonen, mitt svar på sista fråga löd "Jag förstår inte. Kan inte du förklara den?" Så, det beskriver väl mitt prov ganska bra. Men jag tyckte att det var svårt, och jag var inte ensam. Men vi får se hur det går. Man kan alltid hoppas på det bästa.

Men annars ska jag och mamma hämta ut kläderna från laRedoute som hade kommit idag. Jag tyckte det tog väldigt lång tid, drygt två veckor. På ett ungefär. Men gött att det har kommit iallafall, får lite mer kläder till garderoben som redan är överfull. Haha, får väl rensa någon dag.


GLASSTÅG AT MY KALAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela