Malin

En blogg om mig

100204

Publicerad 2010-02-04 17:56:51 i allmänt,

Hej!

Har sett ikapp Paradise Hotel, jag har ju läst här och var vem som vann, men jag hade ju inte sett programmen från förra och denna vecka, kände att jag behövde uppdatera mig lite! Men det var helt klart rätt par som vann, så det var ju gött.

Idag har det kliat sjukligt mycket på min hals. Pga att jag tog bort dendär leverfläcken, men jag tror det var värt ändå. Hoppas jag.

Imorgon blir det kalas här hemma! En vecka efter själv födelsedagen, men det blir bra! Alla som jag skickade inbjudan till kommer, så det blir kul! Inte någon som inte kan. Det berodde bara på hur Ida mådde, för hon hade feber igår. Men det var bättre idag! Så hoppas hon kommer iallafall! Kommer bli grymt kul tror jag, knäpp stämning också. Men det skiter jag i.

James Blunt - Same Misstake

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela