Malin

En blogg om mig

100203

Publicerad 2010-02-03 21:12:18 i allmänt,

Hej!

Idag fyller mormor år, så jag och mamma var där förut. Vi skulle gå och köpa present först, och då möter vi morfar som säger att mormor har åkt till badhuset. Jahapp tänker vi, men blir med morfar hem till dom och väntar. Sen fikar och och pratar!

Annars har jag tagit bort ett födelsemärke idag, eller leverfläck kanske man säger. Men det satt på halsen iallafall, och det var lite läskigt att ta bedövningssprutan där. Kändes inte helt hundra. Men jag gjorde det och har nu ett litet fint plåster. Men det gick bra, och det kommer inte bli något större ärr iallafall.

Imorgon blir det skola, och promenad med Bella. Vi har bestämt att tisdagar är våran springdag, och torsdagar våran promenaddag! Gött värre att börja 'träna' lite nu iallafall. Måste göra något när jag inte tränar friidrott längre. Det blir väl mer till somamren det. Annars får jag ta tag i att träna på badhuset. Vet inte när mitt halvårskort går ut. Men måste använda det lite flitigare än jag brukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela