Malin

En blogg om mig

Har världens minsta problem

Publicerad 2010-12-27 16:38:13 i allmänt,

H&M har fått in vårkläderna! Jag hittade en miljard saker som jag ville ha. Dock räcker ju aldrig min ekonomi till, så jag får väl fortsätta fönstershoppa! Men jag har lyckats få ner allt till några grejer, dock är det ett klädesplagg, sen är det två par örhängen, ringar, hårband, väska. Så jaaa, får se hur det blir. Ska försöka ta mig till någon affär och kolla runt där lite.

Det blev ingen tripp ner på stan, så jag funderar på att ta det imorgon eller på onsdag, beroende på om jag hinner imorgon eller inte. Vet inte hur lång tid riskettan tar, och sen har jag ju körlektion och träning (eller, jag vet inte. Måste kolla lappen) Så vi får se hur det blir med stan. Annars hinner jag lätt på onsdag, om vi inte ska till pappa då!

Hoppas att det jag beställde från h&m kommer senare idag eller imorgon, annars måste jag och mamma ner till Nöjesbutiken för att prata med dem om hur vi ska göra om paketet kommer när mamma är borta. Jag måste ju kunna få tag på min nyårsklänning! Annars har jag en i reserv. Men det var en vecka sen jag beställde, och h&m brukar ju va ganska snabba på att skicka ut paketen. Vi får hoppas helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela