Malin

En blogg om mig

29 december 2010

Publicerad 2010-12-29 23:46:25 i allmänt,

Halloj!
Om en månad är jag 18 år och får gå på krogen, tänkte ni ville veta.

Idag har jag och Jonna varit i Charlottenberg på köpcentrat. Jag fick med mig två par skor hem, en kjol, en väska, ett nagellack (det 19e i ordningen) och en fransböjare. Jaja, inte riktigt vad jag var ute efter egentligen kanske, men lite bra grejer. Sen ringde mamma och sa att mina kläder från h&m hade kommit, JIPPIE tänkte jag, eftersom min nyårsklänning fanns med där.

Så vi går (åker) ner till Nöjesbutiken för att hämta ut paketet. Dock är ju inte mamma hemma och jag är inte 18, så jag får inte hämta ut utan henne. Typiskt, men vi tänkte att det går nog på något vänster. Så vi gick in, jag sa till han i kassan att jag skulle hämta ett paket, dock stod inte jag som mottagare eftersom jag inte är 18. Han undrade om jag hade mammas leg, öhm.... Nej? sa jag, för hon är bortrest, men jag har henne i telefonen. Det gick ju inte ändå, så no paket for me.... SATAN!

Vilken galen tur att jag köpte ig dendär spexiga skinnimitationskjolen på h&m, annars hade jag inte haft något att ha på mig på nyår!

(bilder på sakerna jag köpte kommer troligen imorgon när jag rensar kameran inför nyårsaftnonen hos Edith!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela