Malin

En blogg om mig

27 december 2010

Publicerad 2010-12-27 09:56:48 i allmänt,

Åh herre! Det är bara tre dagar kvar till nyår hos Edith! Ska bli riktigt kul att träffa alla tjejer igen!

Och om en månad och två dagar blir jag 18, det innebär också, KÖRKORT! Så nu gäller det att plugga teori under lovet och imorgon är det riskettan med Matilda! Sen måste jag boka en tid till halkbanan också, så att jag får göra den! Ska bli så skönt när allt är avklarat ändå, slippe tänka så mycket när man kör! Så nu gäller råpluggning!

Annars idag tänkte jag mig en sväng ner på stan, och slåss med alla som är ute efter mellandagsrean. Det är dock inte jag, utan vill se om jag kan hitta lite smått och gott innan nyår bara! Typ örhängen, kanske en fin ögonskugga och sådär. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela