Malin

En blogg om mig

22 december 2010

Publicerad 2010-12-22 16:04:18 i allmänt,

Halloj!

Nu är det officiellt jullov! Ganska så skönt. Dessutom har Jonna och pappa startat från Bergvik, så snart är dom här och då åker vi hem till pappa för att fira jul imorgon! Jättekul ska det bli! Massa julstämning har jag i kroppen iallafall! Många kort ska jag ta också, ska försöka leta upp min laddare till kameran bara, så att inte batterierna tar slut!

Men nu ska jag och mamma fästa en knapp på min klänning, den hade galet stora axelband. Tror affärerna att alla kvinnor är 178 långa, samtidigt som de har 32/34..? Alla är inte modellånga, som jag. Är ju bara 160... Jaja, nu får vi se hur det blir med knapparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela