Malin

En blogg om mig

18 december 2010

Publicerad 2010-12-18 22:30:12 i allmänt,

Halloj!

Då var våran lilla jul avklarad då! Det blev inte riktigt som vi tänkt oss med julklapparna, men vi löste ju det ändå! Haha, lite kaos hör till julen, eller?

Imorgon åker jag troligen till Simon en sväng, sen får jag åka hem och baka med mamma! Plus att jag ska hitta lite julklappar var det ju tänkt, ute i sista sekund som vanligt. Sen ska jag även skriva historia, för det hann jag inte klart med idag. Men det är inte mycket kvar, så det hinner jag lätt imorgon.

Ska bli kul de sista dagarna i skolan nu, ska ha med mig kameran varje dag och ta massa fina kort på alla! Hahah, det kommer va kul. Sen skapas nog ett kalssalbum också! Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela