Malin

En blogg om mig

17 december 2010

Publicerad 2010-12-17 22:18:49 i allmänt,

HajHaaaj!

Imorgon blir en kul och tråkig dag på samma gång. Kul för att det är lilla (h)jul, tråkig för att jag måste skriva historia. Tänker bli klar SENAST på söndag. Så jag har det ur världen sen.

Veckan har varit busy busy busy! Massa inlämningar, två prov, aerobics och träningar på det. Känner att lov ska bli väldigt skönt. Tror jag behöver det väldigt mycket också. Mitt liv kretsar kring skolan och det är inte okej.

På måndag är det julkonsert, ska också bli otroligt skönt, det är min favorituppsjungning med kören, all times! Inte ens kördagen ute på Ingesund med O Fortuna kan slå julkonserten. Faktiskt inte. Julkonserten är världens bästa. Ska tvinga dit Simon!

Nu ska jag sova så jag orkar med allt skratt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela