Malin

En blogg om mig

Vik!

Publicerad 2010-08-17 16:18:22 i allmänt,

Snart (eller, om typ 45 minuter) ska jag cykla iväg till Vik för ännu en omgång friidrott. Undrar vad vi ska plåga barnen med idag? Hoppas Micke har något pågång, för jag orkar inte bestämma. OM jag inte frågar barnen vad de vill "satsa" på och köra lite individuellt med någon 'kastare'. Kanske, jag får se.

Träningen med Bellfis gick superbra! Känns att man orkar mer och att man blir lite motiverad till att gymma! Nu blir det ju ingen träning imorgon eftersom jag ska till Liseberg! Men det blir motion av att gå runt där och gå hela dagen! Men galet kul kommer det bli iallafall! Underbara människor, underbar stad! Kanske inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela