Malin

En blogg om mig

Träning

Publicerad 2010-08-31 21:20:10 i allmänt,

Var och tränade lite själv innan det blev dags för mig att agera tränare. Och det gick bra, båda delarna faktiskt! Körde mest häcker själv, så att jag skulle orka allt. Har ju inte samma kondis som man hade förra året när man tränade mer. Men jag kör på, imorgon blir det gym med Bella, på torsdag kör jag nog själv innan, som idag. Men då springer jag nog, går dit extra tidigt bara för det! För slutar megatidigt då också. Göttä!

Men sen fortsätter jag att köra, MINST två gånger i veckan, bara en power walk eller ett gympass eller något, bara jag rör på mig och är utanför dörren efter skolan!


Svealandsmästerskapen 2007!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela