Malin

En blogg om mig

Träning, träning och åter... TRÄNING!

Publicerad 2010-08-04 16:39:41 i allmänt,

Ujuj vad jag kör på! När man precis kommit in från springturen/promenaden med Bella, äter man lite sen ska man cykla iväg direkt till Vik för att träna småbarnen! Inget lätt liv jag har dethär iallafall. Men man gör vad man kan, och vad gör man inte för barnen som vill träna!?

Hoppas att det inte är så många bara, det var tydligen 12 stycken förra veckan, så jag hoppas att det inte blir fler idag, för jag har tänkt mig längd och en kastgren, sen får vi väl köra kull som uppvärmning eller något, ska höra med de andra tränarna som är där, för de får också va med och bestämma tycker jag. Jag ska ju inte ha hela ansvaret själv iallafall!

Men nu måste jag få på mig lite andra kläder (man kan inte tro att jag låg ute och solade förut när man kollar ut genom fönstret och möts av spöregn nu..) och sen cyklar jag iväg!

TJOSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela