Malin

En blogg om mig

Spotifylistor!

Publicerad 2010-08-15 14:22:54 i malin tipsar,

Tänkte jag skulle vara lite gullig och dela med mig av olika Spotify-listor! En del är mina, sen kanske jag tar med någon av mina kompisars!

goä låtär - mina favoritlista! Lyssnar på den hela tiden. Så där finns väl musiken som ligger mig varmast om hjärtat just nu!

just Gavin Degraw - of course ska ni ta del av min Gavin DeGraw-lista! Alltid när jag har en Gavinperiod kommer denna listan att dyka upp, vilket den gör ofta!

Best of KENT - NY SINGEL - Okej, Sony Norway har jag "snott" denhär listan ifrån, men den är riktigt bra. Bara Kentlåtar som ni kanske har insett, men också bra för Kentperioder som dyker upp då och då!

party - eftersom jag i förra inlägget skrev att jag lyssnade på Jonna's party så får den vara med. Så detta rullar ur mina högtalare idag!

Här har ni lite av min musiksmak iallafall! Jag blir alltid underbart glad av att lyssna på dessa listor, vissa lyssnar jag mer på än andra. Men alla lyssnas på iallafall!


Markus Krunegård spelas nog mest för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela