Malin

En blogg om mig

Lägenhet

Publicerad 2010-08-30 17:44:06 i allmänt,

Nu är det såhär! Att förut var jag och mamma och kollade på en lägenhet! Mitt emot gamla folktandvården här i Arvika. Och tro det eller ej, i liked it! Jag är väldigt mot att flytta från den lägenheten vi har. MEN vi har ett rum för mycket, plus en alldeles för stor hyra för mig och lilla mamma! Så det är bara bita ihop och inse fakta! Men jag gillade den ju och kan mycket väl tänka mig att bo där.

Så kul som jag och mamma är så har vi redan planerat lite hur vi skulle möbla om vi får flytta in.... Haha. Men beslut har ju inte fattats än, för imorgon kommer de och kollar hur det ser ut hos oss! Så efter det vet vi! Men då blir det helgen efter mârten såfall. Om drygt 5 veckor! Innan dess ska jag ha tjejkvällar hemma för att ta ''farväl'' av lägenheten!

Jaja, nu ska jag och mamma iväg till mormor och morfar! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela