Malin

En blogg om mig

Galet bra dag! :)

Publicerad 2010-08-23 21:50:45 i allmänt,

Idag har varit en fantastisk dag! Började med att åka med Jonna och Sofie till Norge och Charlottenberg för hämtning av pengar och köpa lite saker! Det blev stift och en kjol för mig. Sen åkte vi hem och jag och Sofie gick och spionerade på folk i Stadsparken. Sen drog vi och drack kaffe med Savve!

Sen gick jag hem och har haft kortspelskväll med massa fina människor! Så dagen har inte kunnat vara bättre! Och imorgon börjar skolan, så perfekt sista dag iallafall!

Men skolan blir nog bra. Saknar det faktiskt, alla kompisar! Så det blir gött att träffa alla igen tycker jag!

Men nu ser jag på Pirates of the Carribean! (eller hur det nu stavas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela