Malin

En blogg om mig

Fikat!

Publicerad 2010-08-20 18:57:44 i allmänt,

Det var otroligt skönt att sitta och fika i tre(!) timmar med fina vänner! Pratade om allt möjligt verkligen. Allt från skolan till hårfärg! Haha, men det är sånt som är underbart att diskutera!

Så nu sitter jag här hemma. Efter att ha varit med Matilda och Sofie inna på Lindex och sen köpte jag och Sofie varsin kalender på Bokia. Det blev en snygg med bussar på! Haha, jag gillar den skarpt!

Men mamma och Jonna är fortfarande i Karlstad på IKEA, handlar möbler till Jonnas flytt. Imorgon åker vi till Skara för att ställa i ordning massa. Men sen måste vi flytta på det för de ska måla hos henne. Så jaja, det blir väl ställa allt i mitten typ! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela