Malin

En blogg om mig

den 9 augusti 2010

Publicerad 2010-08-09 20:05:13 i allmänt,

Halloj!

Sitter och lyssnar på Lady Gaga, ja. Lite töntigt kanske, men jag gillar det faktiskt!

Har varit på stan förut med Matilda, vi åt på Sunday gick i affärer och pratade om helgen! GÖTT! Jag älskar den kvinnan alltså, så superbra är hon! Köpte mig en bok som handlade om en pedofilhärva i Storbritanninen, den värsta som varit. Det handlar om en liten flicka som var med om det, fast hon har ju varit med och skrivit den i äldre år. Ska bli "kul" och läsa iallafall, intressant. Men jag har ju två böcker jag måste läsa ut först. Sen kanske jag lånar Egoboost av Matilda när hon läst ut den, eller köper den själv, synd att den kostar 199kr bara.. Vill läsa den också!

Sen tog jag och Bella en promenad, för hon mådde inte så bra så hon ville inte träna, imorgon kanske det blir. Jag vet inte. Vi får se!


Bild från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela