Malin

En blogg om mig

den 8 augusti 2010

Publicerad 2010-08-08 18:26:09 i allmänt,

HALLOJ!

Var ett tag sen nu, men jag har mina anledningar!

Från onsdagkväll till fredag eftermiddag var jag hos pappa och målade huset! Stod i en skylift dryga sex meter upp i luften och målade, eftersom det blåste så var det lite vingligt men det gick att bra. Vi överlevde iallafall. Pappa har tagit bort alla takplattor från laggårn också, plus massa bräder, så nu är det "bara" att riva, men det skulle han göra till helgen för det behövde han hjälp med!

Sen i fredag, lördag och nu lite idag har jag varit hos Sofie. Det var galet roligt, massa trevliga människor och massa trevliga pratstunder och skratt! Så det var en helt klart lyckad Hamnfest (som vi inte ens var på eftersom vi satt på Sofies balkong i Greven och pratade istället) Men det var så himla roligt, måste göras om snart iallafall!

Men nu har jag varit i Årjäng, vi skulle hämta lite papper hos Tes och sen passade vi på att åka till ÖB för att köpa massa saker till Jonnas flytt, men det var kul. Karin och Suss var med också och dom är supertrevliga! Gillar verkligen Jonnas kompisar alltså, underbara är dom (inte bättre än mina dock! Mohahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela