Malin

En blogg om mig

den 4 augusti 2010

Publicerad 2010-08-04 11:27:14 i malin tipsar,

Halloj!

Idag skiner solen, och vad gör jag? Jo, sitter inne vid denna dator. Vilket liv jag har. Sitter alltid här, finns inga undantag (okej, en hel del undantag, men dom behöver vi inte ta upp nu).

Men jag ska gå ut, så fort jag tagit in mattan som jag hängde ute när jag städade. Då tar jag med mig min bok och sätter mig en stund på balkongen innan Bella hör av sig för att se om vi ska springa/powerwalka eller gymma. Blir spännande att se hur det blir!

Men boken jag läser är iallafall skriven av Meg Cabot och heter Älska dig till döds och är första delen i serien Hemsökt. Än så länge har jag inte kommit så långt, men jag gillar den, det lilla jag läst! Sen har jag även lånat del 2 & 3, så när jag läst ut ettan blir det fler på gång!



Men gå ut i solen med er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela