Malin

En blogg om mig

den 3 augusti 2010

Publicerad 2010-08-03 10:34:41 i allmänt,

Halloj!

Ska ut och springa med Bella klockan elva, så jag har inte all tid i världen känner jag. Men iallafall, nu tänkte jag prata om vädret. Skitfult är det, utan regn, därför jag skrev skitfult, för jag gillar regn, iallafall när det är lite smått och det inte stör någon. Speciellt gillar jag regn när man ska springa, förutom spöregn, men ni fattar. Det är gött för man slipper känna att man är svettig, mohahaha! Men jaja, vi ska köra våran vanliga runda, Volvo-Vik-stallet-McDonalds-ensamma Konsum och sen är man hemma igen! Vi har ju sagt att vi ska klara den rundan utan att gå någonting. Och det skulle vi klara under sommaren, så det är dags att vi börjar köra den på riktigt nu och inte lata oss något! Hehe, det går som det går.

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2010-08-10 21:02:11

hahaha på bilden :D shit vad länge sedan?!

skulle inte du kunna skicka massa knäppa bilder på oss någon dag? i ett mail eller något?



och såg att du skulle till din pappa över natten och så. Du kan väl höra av dig när du är hemma och sugen på att träna så får vi se om jag är frisk? :)

för jag vill verkligen börja köra stenhårt for real nu. hähä

pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela