Malin

En blogg om mig

den 26 augusti 2010

Publicerad 2010-08-26 14:54:47 i allmänt,

Hallojsan!

Idag har vi varit inne i Slagverkstan på AKM och spelat in våran egna ensemblelåtar som vi gjorde i våras! Det var lite nervöst, eftersom de som inte spelade skulle lyssna och titta. Men det gick bra och alla låtar blev inspelade. På måndag får man antingen ta sitt USB eller komma med en skiva så får man låtarna! Det ska jag lätt göra, himla kul att ha det när man blir äldre. Det första man spelade in tillsammans i grupp. Ett minne för livet helt enkelt!

Annars blir det träning. Pelle frågade om jag kunde idag, och det kan jag ju! Så det blir åka till Vik och träna de små grynen! Men det är galet roligt, alla pratar och skrattar och skämtar hur mycket som helst. Så det gör mig ingenting att åka dit. Igår var ju sista med de yngre barnen (6-8 år) och de var jättegulliga, kramade oss hejdå och allting! UNDERBARA BARN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela