Malin

En blogg om mig

den 23 augusti 2010

Publicerad 2010-08-23 09:21:13 i allmänt,

Halloj!

Jag är så glad över att jag börjar skolan imorgon. Alla som skriver på facebook "Jag är så nervös" eller "Vill inte börja skolan idag" så känner jag mig glad över en dag ledigt till! Men imorgon smäller det, klockan 08.00 i sal 25. ES2 kommer samlas där! Men det känns bra och jag är spänd på att träffa Malaika från Alaska. Får se hur hon är, Therese sa att hon var lite blyg, men bara man pratar med henne så ska ju det gå bra!

Men idag ska jag till Norge, Charlottenberg, Bibblan, kortspelskväll med lite släkt och vänner! Så det blir en fullsmockad dag. Allt detta görs med Sofie också! GÖÖÖÖÖTTTTTT pulvermos iallafall!

Men nu måste jag göra mig i ordning, ska åka vid tio!

HEJS


Bild från Skara, första möbeln - check! Jag och Karin knåpade ihop den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela