Malin

En blogg om mig

den 22 augusti 2010

Publicerad 2010-08-22 10:18:18 i allmänt,

Halloj!

Igår blev det en heldag i Skara! Åkte strax efter sju på morgonen, kom hem halv tolv på kvällen! Men det var riktigt roligt och tiden gick så otroligt snabbt! Vi fick ihop soffan, tv-bänken, hyllan och byårn. Sen lite smågrejer som hatthylla och skoställ. Sen fixade ju pappa det elektriska! Men jag och Karin fick ihop hyllan, tv-bänken och byrån! VI VAR SÅ JÄKLA BÄST! Haha, fort gick det också, mamma och Jonna hade trott att vi skulle stanna kvar till elva tolv på kvällen! Men det behövdes inte då jag och Karin var med! Mohaha. Sen hade de glömt att köpa soffbordet på IKEA, så mamma och Jonna får ta det till helgen!

Men idag ska jag slappa. Om inte Bella frågar om träning, då kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela