Malin

En blogg om mig

den 20 augusti 2010

Publicerad 2010-08-20 11:43:26 i allmänt,

Halloj!

Idag är en ruggig dag, gråa moln över hela himmlen, lite duggregn tror jag det kommer också!

Vilket blir en perfekt dag för goa-kompisar fikan! Ska vara nere vid City klockan två. Då kommer massa fina vänner så fikar vi i en evighet, nja. Nästan iallafall. Kommer bli underbart kul! Har inte träffat endel på ett tag, så det känns bra att få göra det en gång till innan skolan börjar på tisdag!

Påtal om skolan. Vi ska få en utbytesstudent! Från ALASKA! Jag vet inte hur jag känner för det, men spänd är man ju lite. Hon spelade tydligen massa olika instrument. Ska ändå bli kul att träffa henne. Så på tisdag får vi se vem hon är!

Måste göra mig i ordning nu, funderar på att hinna på bibblan innan faikan? Eller så gör jag det på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela