Malin

En blogg om mig

den 19 augusti 2010

Publicerad 2010-08-19 11:28:40 i allmänt,

Hej!
Jag hann inte uppdatera något igår, eftersom jag var en heldag på Liseberg!

Där blev jag ganska mycket fattigare, men en kexchoklad rikare, så det lönade sig att va stönig och ta den sista omgången på hjulet! Men annars var det riktigt roligt där också, Kanonen - där man fick höra Robin skrika extremt var ganska kul! Sen alla andra karuseller som åktes och alla spel som spelades. Mycket trevlig dag med trevliga människor! Sen tänkte jag på det med att jag blev fattigare. Hur ofta är jag på Liseberg? Då kan jag unna mig lite när jag väl är där tycker jag. Hehe

Ska nog smsa Bella och höra om det blir någon träning för oss idag, tänkte föreslå powerwalk. Annars blir det ju friidrott ikväll också. Så jag har ju alltid något att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela