Malin

En blogg om mig

den 16 augusti 2010

Publicerad 2010-08-16 10:40:19 i allmänt,

Halloj!

Sitter här med ett bananskal framför mig. Varför? undrar ni då. Jo, för att jag har ätit en banan kanske?

Men ska iallafall ut och springa med Bella snart, ska vara hos henne runt elva, alltså går jag fem i. Då hinner jag med god marginal!
Annars idag funderar (bara funderar) jag på att gå till Vik och köra lite där, kanske lite styrka, jag vet inte. Smidigast vore om jag gjorde det direkt efter att jag och Bella sprungit, för då har jag ändå träningskläder och allt på mig. Bara hem och hämta skor, nycklar och cykel så kanske jag drar iväg! Vi får se.

Men det var nog allt för nu. Skriver kanske mer sen, om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela