Malin

En blogg om mig

den 15 augusti 2010

Publicerad 2010-08-15 14:03:23 i allmänt,

Halloj!

Sitter här och lyssnar på Jonnas party-lista från Spotify. Just nu är det Maskinen som rullar i högtalarna! Jag gillart, inte mina favoriter. But I like it!

Igår var ju Matilda här på besök! Vi hade redigt roligt iallafall! Gjorde varma mackor tio i tio på kvällen, kollade massa bilder från högstadiet, mest åttan och nian då. Men då fick man sig lite härliga skratt iallafall. Så nu kommer album på Facebook med lite äldre bilder, men även från ettan på gymnasiet. För där finns endel kul bilder också! (Ja, jag lägger upp endel här också bara för att det är galet roligt)

Men annars idag funderar jag på opm jag ska ta en tur till Vik och träna, måste kolla så att det inte är någon fotboll först, men det tror jag inte. Eller, jag hoppas inte det iallafall!

På onsdag blir det Liseberg med pappa och co! ROLIGT!


Amandas kalas i januari!


Matilda och Sofie på festivalen i juli!


Jag, Bella och Matilda i nian!


Matilda åker rutschbana under konfirmationsresan, alltså i åttan!


Jag, Matilda och Bella under en tur till Karlstad, i början av nian måste det varit?


Jag i Matildas hippieband under samma Karlstadstur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela