Malin

En blogg om mig

den 12 augusti 2010

Publicerad 2010-08-12 09:59:29 i allmänt,

Hej!
Det är lite upp-och-ner med dethär va? Jag orkar ibland, ibland inte. Men man tager vad man haver.

Idag ska jag på banken med mamma, ska sätta in min första lön!!! (Happyface!) Får hoppas att kursen är bättre än vad den var för Jonna iallafall, då är jag nöjd, hehe. Mordisk lillasyster har vi här!

Annars blir det träning ikväll, idag tror jag verkligen att jag åker och utnyttjar min nyckel, kommer nog kännas bra efterråt! (Sen kommer det nog inte vara någon annan än jag där förhoppningsvis, eftersom det är JSM till helgen!)

Men nu blir det frukost innan jag döööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela