Malin

En blogg om mig

den 10 augusti 2010

Publicerad 2010-08-10 10:06:07 i allmänt,

Halloj!

Har gått upp rätt tidigt idag, med vilja! Ska nämligen en snabb sväng till banken och lämna lite grejer, mamma och Jonna skulle göra desto mer, men jag tycker det är otroligt tråkigt där så jag går när jag är klar!

Annars ska jag på träning halv sex, efter det ska vi åka till pappa i buschen! Där är vi kvar över natten och kommer hem imorgon innan min träning igen! Usch, jag tränar hela tiden märker jag. Men om inte Micke har planerat något idag, eller om de inte körde det i torsdags så ska vi springa lite, plåga dessa ungdomar! Skämt åsido, men de får nog springa iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela