Malin

En blogg om mig

den 1 augusti 2010

Publicerad 2010-08-01 20:19:44 i allmänt,

Tja!

Vik är så himla bra! Underbart att stå på friidrottsarenan och bara känna friidrotten i kroppen. Alla människor som är där, massa glada folk man känner, massa funktionärer och föräldrar som undrar om inte jag ska tävla, om jag då lagt av helt! Jag älskar det konstigt nog!

Har varit där hela dagen. Ändå från tio till sex-halv sju ungefär. Men det var värt iallafall, kollat på tresteg, 200m, höjd, slägga, spjut, ja. ALLT möjligt. Jag tröttnar aldrig på friidrott. Jag blir så sugen på att gå ut på banan själv igen, funderar på att pallra mig till Vik några gånger nu när jag ändå är ledig och ändå har nyckel dit, då ska jag smyga iväg (drar kanske med mig Bella, för vi ska ju börja träna ändå). Sen kanske jag hänger på Bengt, Simon och Frida någon gång. Evelina ska jag dra med mig när hon blir helt frisk också!

Annars har jag ju alltid mina friidrottsbarn! På tisdag ska jag dit och träna dem, ska se om Micke har planerat något eller om vi ska köra ett sprintpass kanske. Om det inte är för jobbigt efter helgens tävlingar, men det får de stå ut med, hehe.


Jag har saknat att vara på Vik, har inte varit där på fem veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela