Malin

En blogg om mig

Bokmal

Publicerad 2010-08-26 20:22:35 i allmänt,

Sitter och har påbörjat en bok jag lånade förut. Lånade fyra stycken, för att kunna ha några dagar iallafall. Men det blir väl inte jättemycket läsning nu när skolan är igång igen, eftersom då försvinner en del timmar på dagarna! Men man måste ju ha lite böcker så man har något att göra på sin lediga tid!

Så nu har jag, vad jag tror iallafall, sista delen i serien "Hemsökt" av Meg Cabot! Jag måste kolla upp detta, om det är sista alltså, annars får jag leta mera! Sen blev det etta och tvåan i "En prinsessas dagbok" av samma författarinna. Jag har inte läst de böckerna än, eller någon har jag läst men ska läsa om dem. Sen blev det "Lina's kvällsbok 1&2" Har inte läst dem heller, kände att det var dags nu!

Men nu får jag göra något vettigare, som att äta en frukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela