Malin

En blogg om mig

Bella och Ida!

Publicerad 2010-08-16 19:39:37 i allmänt,

Hej igen!

Idag har jag gjort mycket saker alltså! Först var jag ute och sprang med Bella, gött var det iallafall! Precis när jag kommer hem och har tänkt vila lite innan jag skulle till Vik så kollar jag om jag fått ett sms. Det har jag såklart, från Ida! Där frågade hon vad jag hade för mig idag, inte mycket svarade jag. Så vi bestämde oss för att ses!

Så runt två kom hon till mig, då gick vi och fikade sen fick vi snilleidén "vi går till Vik och kastar slägga, spjut och diskus och tar snygga kort!" Sagt och gjort, vi går hem till mig så jag får byta om, sen drar vi till Ida så hon får göra samma. Sen cyklar vi dit och fjantar oss! Så fina bilder kommer väl upp på Facebook, OCH DE ÄR DRETSNYGGA! För jag har ju redan sett en del! Haha.

Men nu blir det soffläge och utläsning av min bok!

Hejs!

Kommentarer

Postat av: friida

Publicerad 2010-08-16 20:13:04

fin blogg :D

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-08-16 20:13:07

Hej, allt bra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela