Malin

En blogg om mig

100403

Publicerad 2010-04-03 15:06:52 i allmänt,

Hallu!

Solen skiner och jag lyssnar på Hoffmaestro, Matildas spellista! Den gillar vi, man hittar jättemycket söt musik där, och bra också för den delen!

Idag ska jag slappa, vilket jag gjort de senaste två dagarna, men det behövs ändå. Det är ju också påsklov, då får man slappa. Men jag har fullt upp till veckan, eller halvfullt upp. Måndag åker jag till Årjäng och firar Therese, tisdag kanske jag ska umgås med Matilda och Sofie (måste prata med dem om det, för de vet inte om mina planer än) på onsdag åker jag till Torsby kommer hem på fredag, lördag eller söndag ska jag va med Ida! Jag kommer inte ha mycket fritid, men det spelar ingen roll då jag får umgås med de allra bästa man kan ha!

Sitter i Tömte dessutom, imorgon kommer troligen busungarna hit också, då blir det massa lek och skoj! Ska lura (det kommer de nog gå med frivilligt på) ut och njuta av vädret, om det inte regnar, det är ju inte så kul.


Sist som busungarna var här! Då åktes det minnsan pulka i Tällebacken! Fort som bara den gick det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela