Malin

En blogg om mig

övertrötta på msn vare ja!

Publicerad 2009-09-02 22:00:19 i ,

Sitter och pratar med Sofie och Matilda på msn nu! Och jag måste säga, det är SÅ HIMLA KUL! Man sitter och skrattar, och skrattar osv, ni fattar!

Ex på roliga kommentarer/samtalsämnen:

Matilda: Men när man nyser, istället för att säga atjoo säger man naaatcho, med falsett på cho! Och istället för att säga prosit säger man tallrik. Då blir det "NAAATCHO" "TALLRIK" !!!!!!!!!!!

Malin: (till Sofie) öhm.. Nu har vi en klubb som heter "VI SOM GILLAR UTROPSTECKEN"!!!!!!

Sitter och pratar om att 'barten' betyder skägg på norska, och Matilda har då insett att det är likt 'buttom' som betyder bak/rumpa/röv på engelska. Då blir dethär väldigt roligt! Sofie är ju också med på ett hörn här, då hon sa till mig att Matilda skulle berätta detta!
Matilda: "I have to shave my barten/buttom"

Okej, sen var det nog inget mer som var extremt överkul. Det kommer väl imorgon i skolan! Haha

Nu BORDE jag sova, men jag ska försöka se "True Blood" nu!
HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela