Malin

En blogg om mig

090930

Publicerad 2009-09-30 15:26:08 i allmänt,

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
(inte alls anfall)

Jaja, lyssnar på M.I.A. - Paper Planes, jag gillar den. Ska se om deras andra låtar är något att ha också. Annars är det Anna Ternheim som gäller för dagen!

Skolan idag var bra, förutom att jag hade lite ont i huvudet. Slutade 12.10, men gjorde drama med Anna och Angelica, så det blev komma hem två timmar senare! För vi jobbade inte så mycket, satt mest och pratade, men det är skönt ibland också! På musik-eso'n idag fick vi göra ett eget partitur! Det var sjukt skoj, det var jag, Kicki och Matilda, vårat partitur handlar om 'Klassrummet' och är en lärare, en fjäsk-elev och en stör-elev! Så kul var det när vi satt och övade. Gillar det verkligen!

Och idag stavade jag 'bröllop' som 'börollp'
BRA JOBBAT!

Nu ska jag äta hamburgare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela