Malin

En blogg om mig

090929

Publicerad 2009-09-29 16:05:34 i allmänt,

Okej, hej.

Idag var draman bäst! Haha, jag tyckte det var jättekul att skriva en egen 'pjäs' som vi sen spelade upp. Man skrev en dialogsfras var, och sen vek man och sen gjorde nästa samma sak osv. Sen skulle vi göra om lite, så att det blev bra, sen skulle vi spela upp! Det var jättekul, jag var med Anna och Angelica!
Annars har dagen bara gått brabra, fick reda på att jag inte kommer byta GeMu-grupp, inte förrens Angelica och Tobias är klara med Sångintroduktionen, eftersom jag inte skulle ha GeMu ensam. Hehe, så jag fortsätter i den gruppen jag är.

Sen ska jag och mamma ner på stan, lite på tjejkvällen. Måste ha en ny foundation serni! Men annars blir det inget!

Sen skulle jag ha tränat idag, men jag orkar verkligen inte när det är 4.. Man hinner knappt hem, hinner inte äta något innan. SÅ JÄVLA KASST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela