Malin

En blogg om mig

090928

Publicerad 2009-09-28 19:25:35 i allmänt,

Hejsan!

Sitter och kollar på Vem vet mest nu, med mamma. Klockan åtta blir det Idol. Annars borde jag sitta och 'da-ba', läxorna tills imorgon. Då ska jag även prata med Anna, om att jag ska byta GeMu-grupp. Säga att jag gör det till veckan, ska ju prata med Åke om det också. Men det kanske Anna berättar, jag vet inte.

Idag har jag hunnit med mycket. Skola, ögonkoll (hade lite mer fel på mina ögon nu än förra gången), handlat med mamma, ringt mormor och morfar! Så fullt upp hela dagen, men det är gött det med. Imorgon blir det träning, får se vilken tid det är. Får höra med Evelina om hon ska träna och sådär!

Nej, nu blir det läsa bloggar!

Kommentarer

Postat av: IDA FÖR FAN!

Publicerad 2009-09-28 20:31:26

Inte blind :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela