Malin

En blogg om mig

090925

Publicerad 2009-09-25 10:48:39 i allmänt,

Grattis till Thea och Elin som fyller år idag!

Annars idag är jag ledig, studiedagar gillar vi! Ska åka till pappa, men det blir inte förrens runt fyra-fem någon gång. Så jag har massa ledig tid innan dess!

Sitter och lyssnar på Muse, via Spotify som Therese fixade till mig igår, tack ÄNNU en gång!
Älskar Muse, hela deras senaste album är guld värt! The Resistance, helt sjukt underbart är det! Jonna har skivan, men den är ju på Lillerud, men jag får icke glömma att lägga in låtarna på min iPod, måste ha dom. Måste ha någon på mobilen också, FÅR ICKE GLÖMMA MALIN!

Och jag gillar inte att arvikaskvaller inte funkar längre. FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela