Malin

En blogg om mig

090923

Publicerad 2009-09-23 14:06:44 i allmänt,

SOOOOOOOOOOOOOOL!
(fast det blåser, men det låssas vi inte om!)

Slutade 12.10 idag, så gött. Men jag vet inte vad jag ska göra med resten av dagen. Förslag?
Visst, jag måste plugga, men annat än det. Och det blir ingen träning för mig idag, orkar inte gå dit verkligen, har noll lust! Så det blir hemmakväll med Idol!

Satt och kollade på http://arvikaskvaller.blogg.se förut, jag måste säga. DAGENS SKRATT! Så sjukt kul, hoppas den/dom uppdaterar ofta och med nya roliga saker om folket i Arvika. Så man får sig några skratt på dagen.

Men nu ska jag gå och öva GeMu, alla ramsor vi fick av Anna! Haha

Kommentarer

Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

Publicerad 2009-09-24 19:07:52

- Vad tycker du om silikon?

- Vilket av de 4a korten gillar du mest?

- Behöver du en ny bloggdesign?



KIKA IN MIN BLOGG KÄRA DU OM DU VILL SVARA PÅ NÅN FRÅGA! :] ♥

---> http://akolan90.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela