Malin

En blogg om mig

090921

Publicerad 2009-09-21 20:00:47 i allmänt,

Hej. Sämst uppdatering, som vanligt. Men jag orkar inte.

Skolan idag var bra, yada-yada!

JAG ÄLSKAR H&M! har kollat igenom, och det finns så mycket fint, just nu orkar jag inte fixa bilder eller sådär. Men jag gillart. Dock har jag inte pengar till att köpa kläder just nu, fast något enstaka plagg kan jag nog ha råd med!
Och mina mârtensstrupor är underbara, JAG HAR MÄRKT MINA NU JONNA, SÅ MAMMA LÄR INTE TA FEL! Dom är typ räfflade, RIBBADE!? Jag minns inte var det hetter nu bara för det, och liiiite för stor, men jag gillart. Påtal om räfflade/ribbade, jag vill ha ett par vita räff/ribbade strumpbyxor, gärna lite tjockare att ha på vintern, jag tycker det är så himla fint.!

Nu borde jag göra gemu-läxan! Får sitta och 'da-ba' lite! MOHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela