Malin

En blogg om mig

090919

Publicerad 2009-09-19 09:45:41 i allmänt,

Godmorgon!

Idag ska jag 'tävla', resultattävling ute på vik blir det. Ska hoppa längd, får se hur det går. Jag drömde inatt att jag hoppade över 5m, och jag kunde inte tro mina ögon. Då kom Frida dit och sa "Det stämmer inte, måttbandet är fel" och så var det med det. Haha, så fult.

Igår hos Elin var det jättekul. Åt tacopaj (+kantarellpaj) och glass med hemmagjord chokladsås! Det var riktigt gott. Sen åt vi chips och godis och sådär. Elin öppnade presenter och det var jättekul! Det var jag, Elin, Louise, Matilda, Sofie, Ida, Bella, Matilda, Alex, Sofie och Emmy där! Jättekul att träffa alla igen! Speciellt Ida, eftersom vi inte har setts på 100000000år typ! Men vi får ses igen idag, på tävlingen! Så kul. HIhi

Men nu ska jag duscha, och sen göra mig i ordning, ska cykla iväg typ fem i halv elva!

Hörs sen, kanske! Ska till pappa ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela