Malin

En blogg om mig

090913

Publicerad 2009-09-13 20:32:23 i allmänt,

Godkväll!

Sitter här, har varit i Tömte och firat pappa idag! Han fyller ju på tisdag, men då har vi ingen möjlighet att fira honom samtidigt, jag, Jonna, Therese och Alen, så vi åkte dit idag istället! Han vann på 3/4 trisslotter! Inte mycket, men alltid något! Så det var kul. Sen åt vi mat och spelade Plump också, jag vann aldrig, men kom inte sist hela tiden heller, så jag är stolt över mig själv! Haha.

Klockan 21.00 börjar Notting Hill, jag minns knappt vad den handlar om, men jag vet att jag har sett den ganska många gånger, och jag minns att den var bra, så det blir gött att se den!

Imorgon är det skola, och jag längtar helt utan anledning! GÖTT!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela