Malin

En blogg om mig

090912

Publicerad 2009-09-12 10:58:07 i allmänt,

Godmorgon.

Igår var det jättekul, dock var det inte så mycket folk som jag trodde och hade hoppats på. Men vi som var där hade kul, det bestod typ enbart av folk från min klass. Eller tvåor och treor musikesteter! Haha, men det var kul faktiskt.
Fast efter det första bandet hade spelat klart gick vi (jag, Matilda och Sofie) hem till Sofie och var där. Då hade vi jäkligt kul ska jag säga! Kass musik på datorn tillsammans med vindruvor, chips och choklad! Haha, underbart var det.

Idag borde jag gå ner på stan, om jag orkar dvs. Jag lär ju inte komma iväg, om jag känner migsjälv rätt.

Nej, måste få i mig något gott att äta, bilder kommer väl förr eller senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela