Malin

En blogg om mig

090911

Publicerad 2009-09-11 15:29:38 i allmänt,

Hejsan!
Sitter här hemma, har precis kommit hem efter att ha haft gemensam sång med tvåor och treor! Idag pratade vi bara lite om vad vi skulle göra under hösten, typ att nästa vecka ska vi ha scenteknik och micteknik med Tobbe. Och sen att vi ska sjunga för varandra, så dom får ge kritik och sådär. Jag tror det blir jättebra!

Jag har fått min sångtid nu också, 16.10 på fredagar. Jag skiter i att det är efter skolan, för jag bor ändå så nära och jag vill ju ha en tid som funkar för båda. Så jag tror det blir bra. Jag sa till Maja att jag inte kunde idag, men det kan jag ju. Så jag skickade ett sms, men hon har inte svarat på det. Men jag går dit då och är hon inte där så går det inte. Men jag kan inte nästa vecka, för då ska ju jag till Elin, så jaja.

Ska till Ritz ikväll (21-01) Club Boom, om jag inte minns fel. Det är för 16-åringar, så vi också får något att göra på kvällen. en gång i månaden var det. Typ hälften av alla i min klass skulle dit, jag ska gå med Matilda och Sofie, men vi lär hamna med alla andra också! Mycket kul, ett Arvika-band skulle spela, just nu har jag glömt bort namnet, men det blir nog perrymos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela