Malin

En blogg om mig

090910

Publicerad 2009-09-10 16:02:28 i ,

Tiger Lou - Sell Out <3

Sitter här och lyssnar på Tiger Lou, Jonnas 'fel'.

Skolan idag var helt okej, hade Vokal-Ensemble, GeMu, SKOLKORT, Matte, Kör. Så ja, massa musik hela långa dagen! Med lite håltimmar här och där. Men ändå, massa musik har det varit och det är underbart. Tyvärr höll inte min röst till Värmlandsvisan på kören, så det lät helt åt tjottahejti! Men jaja, kan inte ligga på topp varje dag!

Annars idag ska jag inte göra något alls, orkar inte gå och träna, orkar knappt laga mat åt mig själv. Men jag måste! Haha, göra mat iallafall. Träna skippar jag.

Ah, nej. Nu får jag göra något annat. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela