Malin

En blogg om mig

090909

Publicerad 2009-09-09 13:10:50 i ,

sol, sol, SOL!
VI ÄLSKAR DET! och det har inte varit sol på flera veckor, bara regn och grått trist väder. Men nu är den här igen, våran kära sol, och vi gillart!

Skolan idag var bra, tre lektioner sen slutade jag, 12.10. Så nu sitter jag här, är ensam då mamma är på kurs. Men jag åker till pappa ikväll efter småttebarnsavslutningen! Ska träna själv vid fyra, laga mat vid två, ojoj vad jag planerar! Men det är jag och Matilda det, planererskor! (Fint ord, finns det ens?)

Så jaja, jag borde kolla kaninerna med, så att dom inte lortar ner hela golvet. Sen öva på engelska och gemu-läxorna! Usch, jag gillart inte, eller gemu'n är kul. För vi dirigerar och säger ramsor! Haha, lättare får man leta efter!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela