Malin

En blogg om mig

090908

Publicerad 2009-09-08 19:30:38 i allmänt,

Hellu!
Det blir så sena uppdateringar varje dag. Varför? Jo, jag tränar direkt efter skolan, slutar 15.20, tränar 16.00. Så jag hinner inte sitta vid datorn innan, men skit samma.

Om 32 minuter börjar Idol igen! Åh, jag älskar auditionsen! Det är det bästa med hela Idol, sen tittar jag på det för det finns så många underbara sångröster! Men jaja, ikväll blir det väl skratt åt flera (skadeglädjen är ju enda samma glädjen vetni!) stycken!

Träningen idag gick bra, vi hoppade lite, 2.20 i stående längd, bland de bättre resultaten jag gjort nu på ett tag. Sen körde vi lite splithopp och skulle tänka på de sista stegen, Bengt var nöjd iallafall! Haha, det var jag, Frida och Simon som tränade! Tre starka individer, haha.

Men nej, jag sitter här, en millimeter från min telefon och väntar på samtal! Från Maja, min sånglärare. Hon skulle ringa upp mig, jag tog modet till mig och ringde henne förut! Starkt jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela