Malin

En blogg om mig

090907

Publicerad 2009-09-07 19:14:22 i ,

Hejsan!
Åh, jag är så värdelös på att uppdatera, men jag orkar knappt.

Idag har dagen varit bra, jag har varit rätt så tyst? Och det är ju inte så vanligt för att vara mig. Måste ha vaknat på någon knäpp sida! Haha.

Men annars har dagen varit bra, skolan flöt på, även fast det var en långdag så gick den fort. Svenska är så himla kul! Våran lärare, Morgan Carlsson, är bäst! Skämtar och skojar hela tiden, underbart! Vill ha mer, mer, meeeer svenska under veckan!
Men jaja, sen har jag tränat. Det gick ju som det gick, men jaja. Spänst är något som jag inte har, även fast det är väldigt kul att träna!

Imorgon blir det skola, med drama och bild! YAAAY, sen träna!

Hörs


Jag måste visa denhär bilden, för den är verkligen det FULASTE jag någinsin sett! HAHA, jag fick mig ett mycket gott skratt när jag såg den! Och denna vill jag spara, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela